Reklamace a vrácení
Je s objednávkou něco v nepořádku, nebo neodpovídá tvým představám? Za vzniklé komplikace se moc omlouváme. Ale neboj, dá se to vyřešit. Box můžeš reklamovat, nebo vrátit a my ti pošleme zpátky peníze. Uděláme všechno pro to, aby celý proces proběhl hladce a co nejrychleji.
Stačí, když dodržíš následující postup↓
REKLAMACE
Zakládáme si na pečlivém zabalení každé zásilky, která opustí náš sklad. Přesto se však ve výjimečných případech může stát, že se produkt cestou poškodí. Vyšel Černý Petr zrovna na tebe? Pošli nám fotky poškozeného produktu na náš e-mail: info@gifit.cz.
Naše zákaznická podpora se ti bleskově ozve a poradí ti, jak dál postupovat.
VRÁCENÍ
V případě, že gifit box nesplnil tvoje očekávání, nebo se prostě jen netrefil do vkusu obdarovaného, můžeš ho vrátit. Zašli nám jej prosím v původním stavu na níže uvedenou adresu. Nebo nám zavolej, co tě zklamalo, a najdeme spolu nejvhodnější řešení.
Adresa pro vrácení a reklamaci zboží:
gifit.cz
Zátiší 1958
688 01 Uherský Brod
Do balíčku připoj fakturu s číslem objednávky a číslo účtu, na které ti můžeme zaslat peníze zpět.
Až k nám balíček dorazí, hned se ti ozveme.